Zamiatarka ZW
Zamiatarka ZW znajduje szerokie zastosowanie przy oczyszczaniu powierzchni betonowych m.in. chodników i parkingów.
W maszynie zastosowano szczotkę segmentową polipropylenową o średnicy 400 mm i grubości włosia 1,6 mm, którą wedle potrzeby można wymienić na szczotkę mieszaną (polipropylen + drut).
Zamiatarka ZW napędzana jest za pośrednictwem WOM. Opcjonalnie do pracy można wykorzystać napęd hydrauliczny wykorzystując sekcję hydrauliczną maszyny do której została zamontowana.
Funkcjonalność zamiatarki zwiększa regulacja kąta pracy, standardowo odbywa się to mechanicznie i umożliwia ustawienie maksymalnego kąta 21 stopni. Opcją dodatkową jest hydrauliczna regulacja kąta pracy przy wykorzystaniu siłownika hydraulicznego (wymagana sekcja hydrauliczna w maszynie na której zamiatarka będzie pracowała).
W zamiatarce zastosowano innowacyjny układ zawieszenia nadający maszynie funkcje kopiowania terenu.
W standardzie montowane jest mocowanie TUZ I i II kategorii.
Zalety:
– Szerokość zamiatania: 120cm, 135cm, 150cm
– Zwarta sztywna budowa
– Możliwość dostosowania do każdego rodzaju ładowarki, wózka widłowego, ciągnika
– Może służyć jako odśnieżarka przy zastosowaniu szczotek do śniegu
Dane techniczne – Zamiatarka ZW
Model | ZW 120 | ZW 135 | ZW 150 |
---|---|---|---|
A – szerokość robocza [mm] | 1200 | 1350 | 1500 |
Średnica szczotki [mm] | 400 | 400 | 400 |
B – szerokość całkowita [mm] | 1505 | 1520 | 1670 |
C – długość [mm] | 1165 | 1165 | 1165 |
D – wysokość [mm] | 820 | 820 | 820 |
Waga [kg]* | 124 | 131 | 138 |
* bez wałka WOM, z mocowaniem TUZ kat. I/II
Wymagania dla nośnika
Moc [km] | Obroty WOM [obr/min] | Przepływ oleju [l/min]* | Ciśnienie oleju [bar]* |
---|---|---|---|
15 | 540 | 15 | 140 |
* w przypadku napędu hydraulicznego
Wyposażenie podstawowe:
– manualna regulacja skrętu
– szczotka polipropylenowa
– napęd mechaniczny za pośrednictwem WOM
– mocowanie TUZ kat. I/II
Wyposażenie dodatkowe:
– hydrauliczna regulacja skrętu (wymagana dodatkowa sekcja hydrauliczna)
– szczotka mieszana polipropylen/drut stalowy
– napęd hydrauliczny (wymagana dodatkowa sekcja hydrauliczna)
– mocowanie inne niż standardowe